Dieta dla łasuchów 1700 kcal

Dieta ze Snickersem, czekoladą i lodami w tle? Jasne!

Małe ilości słodyczy zwiększają szansę na wypracowanie nowych nawyków, polepszają komfort życia i wcale nie wpłyną negatywnie na proces odchudzania. W ogólnym rozrachunku liczy się całkowita liczba dostarczanych kilokalorii, a 1700 kcal będzie dla większości kobiet deficytem. Proponuję, żeby ta dieta była takim okresem przejściowym – kiedy chcemy schudnąć, jednocześnie nie rezygnując z przyjemności, tylko zmniejszając ich ilość.

Dietę przygotowałam z myślą o kobietach, które raczej nie są aktywne fizycznie lub ćwiczą niewiele i w ciągu dnia dużo siedzą. Jadłospis jest tylko dla osób zdrowych! 

Sprawdź, czy ta kaloryczność jest dla Ciebie

Przed rozpoczęciem stosowania diety, skorzystaj z mojego kalkulatora i zobacz, czy proponowana niska energetyczność jest dla Ciebie.

Kalkulator diagnozujący

Dietę jest polecana tylko dla zdrowych osób! Proponuję stosować ją do momentu utraty 2-3 kilogramów, a następnie stopniowo zwiększać ilość jedzenia np. dodawać 2-3 łyżki ryżu więcej, czy 2-3 łyżki płatków owsianych. Pomocna tu może być aplikacja Fitatu.

Przydatne informacje

  • Proponuję śniadania o zmniejszonej zawartości węglowodanów, które według wielu moich podopiecznych zmniejszają łaknienie i chęć podjadania
  • Gotujesz wieczorem większą obiadokolację, a drugą porcję zabierasz na lunch w dzień następny. W ten sposób gotujesz tylko raz!
  • Część rzeczy możesz przygotować np. w niedzielę i zaoszczędzić sobie czas w tygodniu – wykorzystuj mrożenie i wekowanie. 
  • Batonik Snickers możesz zastąpić innym, który ma podobną energetyczność.
  • Lody śmietankowe to np. Big Milki. Niestety nie mają dobrego składu, ale są niskoenergetyczne. Możesz zastąpić je innymi, ale wtedy użyj ich mniej (żeby kaloryczność się zgadzała).
  • Rekomenduję używać więcej warzyw do każdego posiłku: nie limituj ich ilości. Zwiększy to objętość potrawy, a kaloryczność nie ulegnie większej zmianie. 
  • Podane godziny posiłków to tylko moje propozycje. Zadbaj o swoje regularne pory ich spożywania.
  • Do słodzenia proponuję erytrytol, ale może to być ksylitol lub stewia.

Pobierz dietę i działaj

Uwaga, dietę stosujesz na własną odpowiedzialność. Dieta nie zastąpi porady u dietetyka.

Dodaj komentarz